mínuszos.hu

MÁV: több vonalon nem működött a jegyértékesítési rendszer

vonatjegyTegnap nem lehetett jegyet venni a záhonyi és a csatlakozó vonalakon, valamint a váci és a veresegyházi vonalról átszálláskor a jegyértékesítési rendszer meghibásodása miatt – közölte a Mávinform.

Mint írták, a hiba miatt a jegypénztáraknál és az automatáknál, a vonatok fedélzetén, továbbá a menetrendi keresőn (Elvira) és a MÁV mobilalkalmazásán sem voltak válthatók átmenetileg menetjegyek a Budapest-Debrecen-Nyíregyháza-Záhony vonalon és a csatlakozó vonalain, továbbá a Budapest-Vác-Szob és a Budapest-Veresegyház-Vác vonalról való átszállás esetén. Az online rendszerekben – Elvira, MÁV applikáció – végzett, sikertelen jegyvásárlásokat a MÁV-Start megvizsgálja, és intézkedik a többszöri vásárlások esetén az automatikus visszafizetésről a fizetésnél használt bankszámlára.

A Mávinform tájékoztatása szerint ha az applikációban nem jelent meg a vásárlónak a jegy, és a MÁV-Start-tól sem kap e-mailt a sikeres vásárlásról, akkor nem történt jegyvásárlás. A zárolt összeget 48-72 órán belül visszatérítik a fizetéshez használt bankszámlára. Amennyiben ez nem történne meg, akkor a problémát az informacio@mav-start.hu. e-mail-címen kéri jelezni a MÁV. A probléma sikeres kivizsgálásához a vásárló e-mail-címét – amivel az alkalmazásba regisztrált -, a sikertelen vásárlás időpontját, illetve ha rendelkezésére áll, akkor a vásárlás banki tranzakciójának adatait kéri beküldeni a MÁV.


 

Exit mobile version