MÁV-Start: sikeres volt a vasúti applikáció nyári kampánya

Hetente 9500-an töltötték le a Magyar Államvasutak (MÁV) applikációt a korábbi átlagos 4100-zal szemben július vége és augusztus vége között az alkalmazást népszerűsítő figyelemfelhívó kampány hatására – közölte a MÁV-Start. Az applikáció legfrissebb változata mintegy 390 ezer készüléken fut, a jegyvásárlási funkciót több mint 210 ezer regisztrált felhasználó alkalmazza a mindennapokban, amivel a pénztári jegyárhoz képest 10 százalékos kedvezmény is érvényesíthető – írták. A MÁV-Start adatai szerint minden harmadik jegyet önkiszolgáló csatornán váltanak az utasok, a MÁV app részesedése az online értékesítés bevételéből 28 százalék, az eladott jegyek darabszámát tekintve közel 35 százalék, és ez a részesedés folyamatosan növekszik. Kerékgyártó József, a MÁV-Start vezérigazgatója a közlemény szerint elmondta, hogy még ebben az évben a menetjegyeken kívül bérletet is lehet majd így váltani, a HÉV H5-ös és a H8/H9-es mellett a jövő hónaptól a H6-os vonalra is lehet majd az alkalmazással kiegészítő jegyet vásárolni.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nagyon készül a Magyar Posta az ünnepekre

csü okt 24 , 2019
A Magyar Posta előrejelzése szerint 14 százalékkal emelkedhet a csomagok és csomagjellegű küldemények száma idén az előző évhez képest, a forgalmat elsősorban a nemzetközi online rendelések növelik. Az e-kereskedelem dinamikus növekedésével a küldemények száma évről évre jelentősen emelkedik, a Posta tavaly összesen 41 millió csomagot kezelt. Az idei téli, ünnepi […]
posta

Friss, ropogós