Marketing kategóriában döntős a Vodafone Hangtérkép

 

A Midem elnevezésű rangos nemzetközi zenei konferencián, a Midem Marketing Versenyen shortlistre került a Vodafone-nak a Yonderboi-jal közösen megvalósított zenei projektje. A Vodafone tavaly kora ősszel két héten keresztül gyűjtötte modernizált hálózatán keresztül Magyarország minden régiójából azokat a kültérről vagy beltérről, bármiből vagy bármi által keltett hangokat, amelyek mindenki számára érdekesek, ugyanakkor hazánkra is jellemzőek voltak. A beküldött anyagokból aztán Yonderboi válogatta ki a leginspirálóbbakat, és állította össze belőlük az ország dalát. A január 26. és 29. között Cannes-ban megrendezett Midem zenei konferencián, vásáron és versenyen a Vodafone Hangtérkép is bemutatkozhat majd, ahol a vendégművész közreműködésével készített marketing kampány kategóriában a legesélyesebbek között szerepel. A mobilcég közleménye szerint Szabó Béla, a Vodafone márkaigazgatója rendkívül boldog.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Jópont a Magyar Telekomnak

ked jan 22 , 2013
  A vállalat „Adni jó! Sütiakció“ programja idén decemberben is szép eredményt hozott. A Telekom munkatársaihoz és vezetőihez a Fenntarthatósági Médiaklub (FMK) tagjai is csatlakoztak, nemcsak a program népszerűsítésében, hanem a sütemények elkészítésében és értékesítésében is jelentős szerepet vállalva. A házisüteményekért felajánlott, becsületkasszába folyó forintok nyolcszázezerre duzzadtak egyetlen délelőtt alatt. […]

Friss, ropogós