Már okostelefonon is vásárlunk

 

Tavaly a webáruházak látogatóinak öt százaléka érkezett mobil platformon keresztül – derül ki az eNET friss éves felméréséből. Az online vásárlók számát tekintve ez az arány 3,3 százalék, az internetes forgalmat illetően 3,1 százalék. Az okostelefonokra letölthető applikációkat elsősorban azon webáruházaknak érdemes megvalósítania, akik legalább heti rendszerességgel visszatérő vásárlókat vonzzanak, minden más esetben mobilra optimalizált weboldal kialakítása célszerű az értékesítésre — olvasható az elemzésben.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Hűségprogramok: kulcsszereplő lehet a mobil

hét máj 13 , 2013
  Egy új kutatás szerint a felhasználók 73 százaléka mobileszközökről tájékozódna a fogyasztói hűségprogramokról. A mobil egyre fontosabb és egyre inkább növekvő csatorna ebben a szegmensben. A Maritz Loyalty Marketing legújabb amerikai felmérés szerint 100-ból 91 mobilfelhasználó valószínűleg letöltené egy törzsvásárlói program alkalmazását. Az eredmények azt sugallják, hogy a mobilalkalmazások […]

Friss, ropogós