Már megint nyakunkon egy kapmpány

A szaporodó hekkertámadások, adatlopások, internetes zaklatások elleni védelem, a biztonságos online környezet megteremtése érdekében indított kampányt a UNICEF a Generali Biztosítóval – közölte a biztosító. A fiatalok a legaktívabbak az interneten, ők vannak kitéve a legtöbb veszélynek is. Kutatások szerint minden negyedik magyar fiatal egész nap elérhető online, 88 százalékuk pedig naponta több alkalommal is aktívan jelen van az interneten. A kampány szervezői szerint már apró lépésekkel is erősíthető a gyermekek online biztonsága, erre hívja fel a figyelmet az UNICEF most induló #nemvagyegyedül kampánya a Generali Biztosító közreműködésével. Ennek keretében kisvideókkal és közérthető, egyszerűen alkalmazható tippekkel hívják fel a figyelmet az adatok védelmének fontosságára.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A Magyar Telekom lett a szektor legfenntarthatóbb cége 2017-ben

ked jún 5 , 2018
Tavaly a telekommunikációs szektor fenntarthatósági szempontból legjobban teljesítő vállalatának választotta a Magyar Telekomot a világ 3800 befektetési célpontjának fenntarthatósági működését vizsgáló ISS-oekom jelentése – közölte a távközlési társaság. A most megjelent 2017. évi fenntarthatósági jelentés a Telekom 2016-2020-as fenntarthatósági stratégiának megfelelve kiemeli a digitalizáció pozitív hatásait a fenntartható fejlődésre. Ezek […]
Magyar Telekom