mínuszos.hu

Már két vezérigazgatója is van a Nosalty-nak

Új cégben a Nosalty értékesítése, tovább bővül a cég vezetése.

2017. május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit. Az értékesítési tevékenységet – továbbra is Török Noémi, immár mint vezérigazgató irányításával – öt fős csapat viszi. A Nosalty 2015 óta nyereséges (ezt a nyilvánosan elérhető cégadatok nem támasztják alá, lásd táblázat), az elmúlt évben a bevétel közel harminc százalékkal nőtt.

Áprilisától bővült a Nosalty vezetése is, Zalai Ágnes vezérigazgató mellett Kéri Gábor, mint operatív igazgató viszi a cég a napi ügyeit, felel a szerkesztett tartalomért, s mivel a gasztromagazin egyre nagyobb szerepet játszik az oldal életében, kiemelt feladata továbbá a Nosalty partneri kapcsolatainak építése és erősítése. „A mostani változás azon célunkat szolgálja, hogy piacvezetőként a Nosalty tovább növekedjen mind bevétel, mind pedig látogatottság szempontjából, az átalakítás ennek a még hatékonyabb megvalósítását teszi lehetővé” – mondta Zalai.

Exit mobile version