Már két vezérigazgatója is van a Nosalty-nak

Új cégben a Nosalty értékesítése, tovább bővül a cég vezetése.

2017. május 1-jétől a Nosalty Média és Kereskedelmi Zrt. kizárólagosan értékesíti a Nosalty médiafelületeit. Az értékesítési tevékenységet – továbbra is Török Noémi, immár mint vezérigazgató irányításával – öt fős csapat viszi. A Nosalty 2015 óta nyereséges (ezt a nyilvánosan elérhető cégadatok nem támasztják alá, lásd táblázat), az elmúlt évben a bevétel közel harminc százalékkal nőtt.

Áprilisától bővült a Nosalty vezetése is, Zalai Ágnes vezérigazgató mellett Kéri Gábor, mint operatív igazgató viszi a cég a napi ügyeit, felel a szerkesztett tartalomért, s mivel a gasztromagazin egyre nagyobb szerepet játszik az oldal életében, kiemelt feladata továbbá a Nosalty partneri kapcsolatainak építése és erősítése. „A mostani változás azon célunkat szolgálja, hogy piacvezetőként a Nosalty tovább növekedjen mind bevétel, mind pedig látogatottság szempontjából, az átalakítás ennek a még hatékonyabb megvalósítását teszi lehetővé” – mondta Zalai.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

DJP: éljen és virágozzon az NMHH

pén ápr 28 , 2017
A Digitális Jólét program (DJP) titkársága üdvözli a Kapulan Távközlési Kft. megbüntetését. Azaz egy kormány által felállított szervezet üdvözli egy másik kormány által felügyelt szervezet döntést. A DJP titkársága szerint a kormány szándéka, hogy az adócsökkentés árcsökkentő hatása maradéktalanul érvényesüljön, az áfacsökkentésnek köszönhetően minden egyes forint megtakarítás a polgárok zsebében […]
taps

Friss, ropogós