Magyarország a CeBIT díszvendége lenne

A kormány szeretné, ha Magyarország a közeljövőben a CeBIT digitális szakkiállítás kiemelt partnerországa, díszvendége lenne, ezért is irányul kiemelt kormányzati figyelem a jövő hétfőn Hannoverben kezdődő rendezvényre – mondta Kovács Zoltán kormányszóvivő sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.

Ismertetése szerint nemcsak az idei, hanem a későbbi hasonló kiállításokat is kiemelten kezeli a kormányzat, ahogy a Digitális Jólét Programot (DJP) is. Megfeszített háttérmunka zajlik, hogy az ország versenyképes maradjon ebben a szegmensben, és azt erősíteni is tudja — mondta. Kovács fontosnak nevezte, hogy a magyar vállalkozások, startupok minél több lehetőséget kapjanak, és megjegyezte, hogy ebben a Magyar Nemzeti Kereskedőház is segítséget nyújt a vállalkozásoknak.

A CeBIT-en 21 magyar vállalkozás vesz részt (lásd lent). A magyar részvétel célja, hogy a standon megjelenő vállalkozások, állami alkalmazások iránt felkeltsék a befektetők érdeklődését, mivel a korábbi években a szektor képviselői euró milliókban mérhető megrendelésekhez, befektetésekhez jutottak a vásáron létrejött üzleti kapcsolatokkal — jelentette ki Deutsch Tamás. ADJP-ért felelős miniszterelnöki biztos közölte, a kormány 340 millió forinttal támogatta a magyar pavilon kialakítását, a magyar részvételt. A vásáron Magyarország minden eddiginél nagyobb és látványosabb, 400 négyzetméteres alapterületű pavilont állít, bemutatja a magyar innovatív cégek teljesítményének eredményeit.

Magyar társaságok a CeBIT-en
• AISS Technologies
• BOOKR Kids
• BondWeaver
• Brewie
• CraftUnique
• Dat-Core
• Festipay
• Indivizo
• Intermap
• Konetik
• Maform
• Mechatromotiv
• Mohanet
• Mortoff
• Publishdrive
• Scolvo
• Talk-A-Bot
• Webapix
• ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.
• Zalaegerszegi Önvezető autók tesztelésére alkalmas pálya
• NISZ – elektronikus kormányzati szolgáltatások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Tíz lépés, amitől csodás lesz a weboldalad VIII.

szo márc 18 , 2017
ShareTweetPinShareAz Invitel nemrégiben online felmérést indított, amelyben a hazai kisvállalatok internet-használati szokásait vizsgálta. A kutatás eredményei többek között arra is rámutattak, hogy a több mint 1500 megkérdezett kisvállalkozás majdnem fele nem rendelkezik saját céges weboldallal. Összegyűjtöttünk tíz olyan tippet, amelyek segítségünkre lehetnek új honlap indításakor vagy a meglévő megújításakor. Ügyeljünk […]

És még ez is...