Magyar Telekom: az elkötelezett dolgozó a jó dolgozó

 

„Az elköteleződés számos országban már makrogazdasági ügy” – hangzott el a Magyar Telekom által szervezett Mitől jó és vonzó a munkahely 2013 kerekasztal-beszélgetésen. „A nyugati országokban már a munkavállalók visszajelzéseit is feltüntetik az éves jelentésekben a vállalatok, hiszen az elkötelezett és cégükhöz lojális alkalmazottak jobban végzik a munkájukat” – mondta el Veres Rita, az Aon Hewitt ügyvezető igazgatója. A hazai nagyvállalatok is egyre nagyobb számban érzik kiemelt céljuknak a foglalkoztatottak visszajelzésein alapuló változtatásokat. „Míg tíz éve hihetetlen volt egy-egy vezető számára, hogy igenis meg kell kérdeznie a beosztottak véleményét, addigra ma már közel száz vállalat jelentkezik a legjobb munkahely felmérésünkre évről évre” – mondta el Veres. A felmerések szerint a legjobb hazai munkahelyekről megállapítható, hogy a munkavállalók innovatívabbak, kreatívabbak, alacsonyabb a fluktuáció, illetve a betegszabadság is kevésbé jellemző. „A tapasztalatok azt mutatják, hogy a dolgozói elköteleződés a felsővezetők fejében kezdődik. Sőt, ez fordítva is elmondható: ha az elköteleződéssel probléma van, akkor az vezetői, vezetési nehézségre utal” – tette hozzá az Aon Hewitt ügyvezetője.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Életjeleket mutat a HÉT

vas márc 31 , 2013
  Május végétől egységesen, az összehasonlításra alkalmas táblázatban mutatják be honlapjukon a szélessávú internetcsomagjaik legfontosabb paramétereit a Hírközlési Érdekegyeztető Tanács (HÉT) tagvállalatai. A HÉT a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatósággal együttműködve olyan szolgáltatói kódex kialakításán is dolgozik, amely a szolgáltatók egységes, fogyasztóbarát eljárását is szabályozza. Ennek célja, hogy a fogyasztók […]