Egy magyar startup fejlesztésének köszönhetően nincs több kihasználatlan, üres felület a weboldalakon. A CrocTech által alkalmazott technika valós időben kutatja fel a szabad helyeket, és azokat egy algoritmus alapján hasznos tartalmakkal, illetve hirdetésekkel tölti fel. A ReachMedia portfóliójába tartozó CTnetwork hálózatban végzett sikeres tesztek után a megoldás most Ausztriában, Németországban és Svájcban is sikeresen debütált a GroupM érdekeltségébe tartozó plista Gmbh és a CrocTech között létrejött exkluzív megállapodás alapján.
Miközben a legtöbb weboldal szerkezete statikus, a megjelenő tartalmak dinamikusan változnak: különböző hosszúságú cikkek, aktív vagy éppen inaktív hirdetési zónák, hirdetésblokkolók, folyamatosan bővülő hozzászólások akadályozzák meg a hatékony és tervezett helykihasználást. Az így keletkező üres helyeket egy többhasábos oldalon még a legmodernebb tartalomkezelő rendszerek sem tudják kompakt módon kitölteni. Legalábbis mostanáig, ugyanis a magyar CrocTech által fejlesztett Croc Space Optimizer (CSO) éppen erre a problémára kínál megoldást.
„Miközben az online médiatulajdonosok folyamatosan dolgoznak a hirdetési potenciál növelésén, nem tervezetten átlagosan egy weboldal 15-20 százalékán nincs sem tartalom, sem hirdetés. Ezt oldja meg termékünk, mely a dinamikusan és esetlegesen keletkező speciális felületek használatával biztosítja a tartalom, a hirdetés és a forma egyensúlyát, s ezen keresztül új bevételi lehetőségek kialakítását és a felhasználói lojalitás növelését” – ismertette a részleteket Palánki Zsolt, a CrocTech egyik alapítója és cégvezetője.