A szektornak szeptemberben sikerült felülmúlnia a forgalom tavaly januári volumenét. A havi bővülésből megint nagyobb részt vállaltak magukra a tartós fogyasztási cikkeket árusító üzlettípusok. Már csak a bútor- és műszakicikk-boltok forgalma marad el a korábbitól – közölték. A közlemény szerint az online és csomagküldő értékesítés 2020-ban lépte túl először az ezermilliárd forintot. Az e-kereskedelem minden jel szerint képes lesz „még egy jókora lapáttal rátenni” a tavalyi teljesítményére. Az idei év első kilenc hónapjában már 927 milliárdnál tart, pedig a legerősebb időszak csak most következik. A webshopok forgalma a legutóbbi tizenegy hónapból hétben haladta meg a korábban soha el nem ért százmilliárd forintot. Nem lenne nagy meglepetés, ha még idén megdőlne a mintegy 140 milliárd forintos havi csúcs is.