Lojális nép vagyunk

kozosseg-chart-3A magyar internetezők a Facebook után a Tumblr mikroblogra és a Foursquare helymeghatározó szolgáltatásba töltenek fel a legszívesebben tartalmakat, zenét pedig nem az online rádiócsatornákon, hanem a YouTube-on keresztül hallgatnak a legtöbbet. A Facebook magyar felhasználói lojálisak is: a megkérdezettek 83 százaléka havonta legalább egyszer belép a fiókjába, a tagok harmada pedig hetente többször bővíti saját tartalommal is a portált – mutatható ki a kutatásból, amelyet a PS:PRovocative pr-ügynökség megbízásából az NRC piackutató végzett.

kozosseg-chart-1Bár az olyan külföldön népszerű szolgáltatások, mint az Instagram, a Tumblr vagy a Foursquare itthon csak a felhasználók kis százalékát vonzzák, ezeken a portálokon a magyar csoport nagyon aktív közösséget alkot.

kozosseg-chart-2Az Instagramra a 18‒75 év közötti magyar internetezők öt százaléka, a Foursquarre négy, a Tumblrre pedig két százaléka regisztrált, de a Tumblrt használók 23 százaléka hetente többször tölt fel tartalmat az oldalra, a magyar foursquare-esek 19 százaléka pedig legalább ugyanilyen gyakorisággal „csekkol be” a programba, és az instagramosok 17 százaléka is feltölt hetente legalább egy képet.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Már 200 millió LTE előfizető van

szo márc 8 , 2014
A barcelonai Mobil Világkongresszus nyitónapján a média képviselői és az elemzők számára tartott rövid előadásán Hans Vestberg, az Ericsson elnök–vezérigazgatója, összegezte az infokommunikációs szektor főbb 2013-as eredményeit, amikor is az összes telefoneladás több mint 55 százalékát okostelefonok tették ki, és az LTE előfizetések száma elértek a 200 milliót. Vestberg kijelentette: […]

Friss, ropogós