mínuszos.hu

Letelt a próbaidő, Ferenczy a marketingvezető Codecoolnál

Ferenczy AnnaFerenczy Anna vette át a Codecool programozóiskola marketing csapatának irányítását 2020 márciusától.

Az új igazgató nemzetközi tapasztalatait Londonban és Kenyában szerezte, jelenleg is társtulajdonosa a 2019-ben Nairobiban bejegyzett Digital Odyssey digitális marketingügynökségnek. Ferenczy 13 éve Londonban élő kettős állampolgár, aki szabadúszó marketing- és digitális transzformáció szakértőként dolgozik. Többek között olyan márkák globális kommunikációjáért felelt eddig, mint a The Guardian, az Intel, a Whirlpool, UBIsoft vagy az Accor hotelcsoport. Közvetlenül a Codecoollal való együttműködés megkezdése előtt az afrikai piacra specializálódó Digital Odyssey marketingügynökség alapítójaként a cég 15 fős online csapatát irányította. Ferenczy a Codecool marketingkommunikációját üdébb, egyedibb, bátrabb irányba szeretné elmozdítani, akár kockázatok felvállalása árán is, így változás várható a hangvételben, személyességben. A márka- és influencer együttműködések rendszerének kidolgozása mellett fontosnak tartja a sokszínűséget, a változatos diák- és munkatársi összetételt is. Érkezésével átalakulás következett be a céges marketingszervezetben is. Az eddig az egyes országokra fókuszáló marketingcsapatokat – Magyarország mellett Lengyelországban és Romániában is működnek Codecool-campusok – felváltotta a kompetenciaalapú, nemzetközi együttműködésen alapuló szerveződés. “A Codecool egy igazi magyar kincs a nemzetközi oktatási és HR-piacon. A brand további terjeszkedését úgy tudjuk a leghatékonyabban támogatni, ha a marketing szintjén is megszüntetjük az országhatárokat, és globális márkaként kezeljük” – vallja Ferenczy.

Exit mobile version