mínuszos.hu

Lemaradnak a cégek mobilbarát weboldal nélkül

A magyar kis-, és középvállalkozásoknak (kkv) csupán fele aktív digitálisan, több mint felének honlapja sincs, ezért a kkv-szektornak a digitális fejlődéssel együtt mobilra optimalizált weboldal létrehozását javasolták a szakértők a Google Digital Workshopon.

A tájékoztatás ismerteti: felmérések szerint a napi több órányi internetezés negyven százaléka mobilon történik, és a pénzügyi tranzakciók 65 százalékát is erről az eszközről indítják. A közlemény szerint a digitalizáció egyszerre jelent kihívást és lehetőséget a kkv-szektornak, amivel egyelőre kevés cég él. Közölték, egy felmérés szerint a mobilozók több mint fele elhagyja az oldalt, ha az három másodpercnél lassabban töltődik be, míg minden második ember a két másodperces oldalbetöltést tartja elfogadhatónak. A gyorsaság mellett más szempontokat is érdemes figyelembe venni az online jelenlét kialakításakor a két cég szerint. Fontos az is, hogy az oldal könnyen navigálható legyen, ugyanis negatív felhasználói élmény esetén az emberek 62 százaléka kisebb valószínűséggel vásárol a cégnél a jövőben.

Exit mobile version