Lekésett az adategyeztetésről? Segít a Telenor

Mivel a Telenor rendes, ezért betartja a feltöltőkártyás adategyeztetésre vonatkozó törvényi előírásokat, ám jól felfogott üzleti érdekei miatt segíteni is kíván ügyfeleinek megtartani hívószámukat és egyenlegüket. Ezért többféle megoldást is kínálnak hívószámuk és egyenlegük visszaállítására azoknak a feltöltőkártyás ügyfeleiknek, akik a június 30-i határidőig nem egyeztették adataikat, és akiknek kártyáját a törvény szerint lekapcsolják július 1-j után.

Június 30-án minden SIM kártyára, amelynek adategyeztetése nem történt meg, egy egyedi azonosító kódot tartalmazó sms érkezik. Ezzel a kóddal az ügyfelek a június 30-i határidő után is be tudnak lépni a telenor weboldalán található online felületre, ahol új szerződést köthetnek. Az online felület július 6-tól elérhető az ügyfelek számára. Az ügyfeleknek személyesen is lehetőségük van az új szerződés megkötésére bármely Telenor üzletben. Az új szerződéssel augusztus 31-ig a korábbi feltöltőkártyás hívószám és egyenleg is visszaállítható, ezt követően 2018. február 28-ig pedig korábbi hívószámukat kaphatják vissza az ügyfelek.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.