mínuszos.hu

Leépítenek a márkakereskedők

ZX-81

 

A folyamatosan változó fogyasztói igények, a stagnáló hazai it-piaci helyzet, valamint a csökkenő kormányzati költések hatására az elmúlt években jelentősen átalakult az informatikai vállalatok piaci stratégiája. A gyártók az ingadozó kereslet és a csökkenő erőforrások következtében folyamatosan leépítik márkaképviseleteiket és egyre több, komplexebb feladatot bíznak saját disztribútoraikra. A jelenleg ismert disztribúciós modellek azonban már nem minden gyártó esetében képesek hatékonyan támogatni az átalakult vállalati igényeket, ezért olyan új disztribúciós formára van szükség, amely a gyártókat és viszonteladókat egyaránt teljes körűen támogatni tudja. Nem véletlen, hogy az Apcom Hungary Kft. új típusú, a jelenlegi gazdasági körülményeknek megfelelően kialakított disztribúciós modellt vezetett be. A dedikált disztribúció – melynek legfontosabb előnye, hogy egyetlen projektre vagy márkára több munkatársat, vagy akár külön projekt céget dedikál – a lehető leghatékonyabb támogatást nyújtja a kisebb képviselettel rendelkező informatikai vállatok, valamint a viszonteladó partnerek számára. A dedikált disztribúció az értéknövelt disztribúció következő szintje, amely választ ad a jelenlegi gazdasági helyzet kihívásaira, így a lehető leghatékonyabb támogatást nyújtja a kisebb képviselettel rendelkező gyártó partnerek számára. Az Apcom 2012-ben 6,9 milliárd forint árbevételt ért el és az új szolgáltatásoknak köszönhetően idén 30 százalékos növekedést tervez.

Exit mobile version