A Laurel informatikai Cégcsoport sikeresen teljesítette Magyarország egyik legnagyobb törzsvásárlói programjának, a SuperShop Kártya saját központi informatikai rendszerének és elszámolóházának korszerűsítését. Az új alapokra helyezett rendszer a központi pontkezelési és elszámolási feladatokon túl új felületen biztosítja az ügyfélszolgálati feladatok elvégzését, a háttérben működő könyvelési, marketing és vezetői folyamatok támogatását, a Supershop.hu weboldal elérését és a SuperShop programba csatlakozott Erste Bank ügyfélszolgálati és SuperShop kártya kezelési munkáját.
Next Post
Együttműködése kell a mobilfizetés elterjedéséhez
pén ápr 20 , 2012
Ahhoz hogy a mobilfizetés elterjedjen a magyar piacon, több feltételnek is teljesülnie kell, például a távközlési szolgáltatóknak is össze kell fogniuk – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Nyrt. elnök-vezérigazgatója egy konferencián. Mattheisen kifejtette, a mobilfizetés az emelt díjas SMS-ekkel kezdődött, amit a szolgáltatók a bevétel növelése érdekében vezettek be. […]

És még ez is...
-
2014. március 7.
Piacon a Vaporider
-
2013. június 24.
Már 1500-an fizettek bankkártyával
-
2012. december 14.
Az álom: egyetlen kábelen megkapni mindent
-
2012. augusztus 22.
Magyar hangalapú keresés Androidos telefonokon
-
2016. január 1.
LG okostévé: hamár eszes, vezéreljen!