A Laurel informatikai Cégcsoport sikeresen teljesítette Magyarország egyik legnagyobb törzsvásárlói programjának, a SuperShop Kártya saját központi informatikai rendszerének és elszámolóházának korszerűsítését. Az új alapokra helyezett rendszer a központi pontkezelési és elszámolási feladatokon túl új felületen biztosítja az ügyfélszolgálati feladatok elvégzését, a háttérben működő könyvelési, marketing és vezetői folyamatok támogatását, a Supershop.hu weboldal elérését és a SuperShop programba csatlakozott Erste Bank ügyfélszolgálati és SuperShop kártya kezelési munkáját.
Next Post
Együttműködése kell a mobilfizetés elterjedéséhez
pén ápr 20 , 2012
Ahhoz hogy a mobilfizetés elterjedjen a magyar piacon, több feltételnek is teljesülnie kell, például a távközlési szolgáltatóknak is össze kell fogniuk – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Nyrt. elnök-vezérigazgatója egy konferencián. Mattheisen kifejtette, a mobilfizetés az emelt díjas SMS-ekkel kezdődött, amit a szolgáltatók a bevétel növelése érdekében vezettek be. […]

És még ez is...
-
2021. szeptember 15.
Elindult Magyarország első hitelesített e-diploma rendszere
-
2014. október 29.
A Stratis belépett a hazai Big Data piacra
-
2019. július 18.
A robotika lehet a kórházak mentőangyala
-
2021. október 13.
Szusit és fagylaltot is szállítanak izraeli drónok egy teszt során
-
2012. március 9.
NetlLock megoldás a Waberer’s-nél
-
2019. október 9.
Információtechnológiával erősít a betonipar Alsózsolcán