Laurel siker a SuperShop fronton

A Laurel informatikai Cégcsoport sikeresen teljesítette Magyarország egyik legnagyobb törzsvásárlói programjának, a SuperShop Kártya saját központi informatikai rendszerének és elszámolóházának korszerűsítését. Az új alapokra helyezett rendszer a központi pontkezelési és elszámolási feladatokon túl új felületen biztosítja az ügyfélszolgálati feladatok elvégzését, a háttérben működő könyvelési, marketing és vezetői folyamatok támogatását, a Supershop.hu weboldal elérését és a SuperShop programba csatlakozott Erste Bank ügyfélszolgálati és SuperShop kártya kezelési munkáját.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Együttműködése kell a mobilfizetés elterjedéséhez

pén ápr 20 , 2012
Ahhoz hogy a mobilfizetés elterjedjen a magyar piacon, több feltételnek is teljesülnie kell, például a távközlési szolgáltatóknak is össze kell fogniuk – mondta Christopher Mattheisen, a Magyar Telekom Nyrt. elnök-vezérigazgatója egy konferencián. Mattheisen kifejtette, a mobilfizetés az emelt díjas SMS-ekkel kezdődött, amit a szolgáltatók a bevétel növelése érdekében vezettek be. […]