Lassan csak élelmiszert vásárlunk az interneten

 

A magyar fogyasztók nyolc százaléka tervezi, hogy online vásárol élelmiszert és italt a következő fél év során, ez egyharmados növekedés két év alatt – derül ki a Nielsen piackutató vállalat felméréséből. Világszerte a fogyasztók 26 százaléka szerezne be online élelmiszert és italt, ami 44 százalékos emelkedés két év alatt. Az európai átlag 14 százalék. Magyarországon a tavalyelőtti 66-tal szemben az idén a fogyasztók 54 százaléka tervezi, hogy online vásárol valamilyen árucikket vagy szolgáltatást a következő hat hónap során. A globális átlag 85, az európai pedig 78 százalék — írja az MTI. A felmérés szerint míg világszerte a válaszadók átlag 61 százaléka tájékozódott élelmiszer vásárlása előtt az interneten, addig Magyarországon 46 százalék. Magyarországon egyébként az interneten vásárlók között legnépszerűbb a könyv és az újság, ugyanakkor az online beszerzést tervezők aránya e cikkeknél 40 százalékról 20-ra csökkent kétéves összehasonlításban. Tavalyelőtt utazással kapcsolatos szolgáltatásokat a megkérdezettek 15 százaléka szándékozott igénybe venni, az idén pedig 14 százalék. Szintén csökkenő trendet tapasztaltak a piackutatók a magyar fogyasztók körében az öltözködéshez szükséges cikkek tervezett online vásárlásánál, a mobiltelefon vagy a tartozékok beszerzésénél, szórakoztató rendezvényekre szóló jegyek vételénél és számítógép vásárlásánál is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

IFA: hagyományos tévéből okostévé lehet

pén aug 31 , 2012
  Az LG Electronics (LG) számos audio- és videotermék bemutatására készül Berlinben az idei IFA Nemzetközi Szórakoztatóelektronikai Vásáron. Itt mutatja majd be az SP820 Smart TV Upgrader képes a hagyományos televíziókból is Smart TV-t varázsolni. Az eszköz azonnali hozzáférést biztosít a tartalmak és alkalmazások széles kínálatához, ezáltal jóval magasabb szintű […]

Friss, ropogós