Kikerekedett a szeme a kutatóknak, amikor kiderült a felmérésükből, hogy a különböző színekben érkező laptopok még csak kevesek fantáziáját mozgatták meg. Tízből három ember szerint a szín egyáltalán nem fontos, és mindössze ketten keresnek direkt színes, azaz nem fekete vagy ezüst gépet. A nők között a legnépszerűbb a rózsaszín (46,9 százalék) és a fehér (46,3 százalék), míg a férfiaknál a kék uralma elsöprő (81,2 százalék). Ezzel ellentétben az újdonságokra egyre inkább nyitottak a vásárlók. Habár még csak nemrégiben jelentek meg a hazai piacon az úgynevezett 2-az-1-ben készülékek, amelyeknél a kijelző leválasztható, és önálló táblagépként is használható, nagy népszerűségnek örvendenek: a válaszadók 71,3 százaléka preferálna szíve szerint ilyen modellt. Ők átlagosan 15 ezer forinttal lennének hajlandók többet fizetni egy ilyen gépért – derült ki abból a reprezentatív kutatásból, ami az Intel megbízásából készült 2013 decemberében, a 20-40 év közötti magyar internetezők körében. „Ha táblagép, 2-az-1-ben készülék és Ultrabook között kell választani, háromszor annyi férfi tenné le voksát a 2-az-1-ben készülék, mint a két másik kategória mellett. A nők esetében ez a szorzó még nagyobb, négyszeres. Ezek a számok is bizonyítják, hogy a hazai piac is nyitott az újdonságokra, és a gyártók számára még hatalmas lehetőségek rejlenek a 2-az-1-ben kategóriában” – jelentette ki Horváth Richárd, az Intel marketing menedzsere.
És még ez is...
-
2021. december 11.
Kis Gömböc: Albán távközlési céget vesz a 4iG
-
2018. április 23.
A SmugMug felvásárolja a Flickr-t
-
2013. március 7.
Az IVSZ szerint öt éven belül duplázható a szoftver export
-
2015. október 27.
Nem volt jó negyedéve az Ericssonnak
-
2014. március 14.
Hupilila lesz a Romtelecom