A Procter & Gamble (P&G) megunta, hogy az alkalmazottai munkaidőben a cég sávszélességét pazarolva szórakoznak a weben: Facebook-ot olvasgatnak, magánügyeiket intézik e-mailekkel vagy zenét hallgatnak és filmet néznek. A társaság letiltotta mind a 129 000 alkalmazottja hozzáférését a zeneközvetítő Pandora.com-hoz és filmmegosztó Netflix.com-hoz. „Úgy gondolom, hogy a cégünk az alkalmazottak internetes tevékenységével kapcsolatban egészen elnézőek vagyunk, de vannak olyan oldalak, amelyek nem szolgálnak semmiféle konkrét üzleti célra – ilyen például a Netflix és a Pandora” – mondta Paul Fox, a P&G szóvivője. A lépést kiváltó belső feljegyzés szerint a társaság alkalmazottai ötvenezer darab ötperces YouTube videót és nagyjából négyezer órányi zenét hallgattak a Pandorán egy átlagos napon. Bár a Netflixet jóval kevesebbet nézték a dolgozók, mint a YouTube-ot, csak az előbbi látogatását korlátozták le, mert a vállalat a YouTube-ot, mint eladási csatornát használja a P&G, ahol eladja a termékeit. Arra a felvetésre, hogy a Netflix és a Pandora versenytársait – például a Spotify-t, a Hulu-t és a Vudu-t a társaság nem blokkolja, a cég azt válaszolta, a mostani lépés lehet, hogy csak az első lépés volt – írja a CNN.
És még ez is...
-
2019. október 24.
A Cisco elindítja a openroaming projektet
-
2015. július 14.
Korlátozták a rendőröket a neten
-
2013. június 28.
Ingyen wifi Debrecenben és Nagyváradon
-
2015. október 22.
Ez a különbség a fővárosiak és a vidéken élők között
-
2014. október 22.
Internetadó: a kábeltelevíziós szövetség is tiltakozik
-
2012. március 30.
Proxy oldalak ellen intézkednek a holland jogvédők