Koppenhágai értelmezés: a vevő álma az in-line

 

A mobilalkalmazások használatának robbanásszerű növekedése komoly hatással van a vásárlási szokásokra. Ezt kutatja az in-line vásárlást vizsgáló fogyasztói felmérés, amelyet a Koppenhágai Jövőkutató Intézet az Ericsson ConsumerLabbal közösen készített. Az Egyesült Államokban gyűjtött adatokra építő jelentés szerint az okostelefonok már most fontos szerepet játszanak a vásárlási élményben. Az Egyesült Államokban tíz okostelefon-tulajdonosból négy használja a telefonját kisebb összegű fizetési tranzakciókra, termékek vonalkódjainak beolvasására vagy kuponok letöltésére. A riport az „in-line vásárlás” jelenségére hívja fel a figyelmet; így jellemzik a fogyasztók törekvését az áruházi és online vásárlás előnyeinek kombinálására. A vásárlók szeretnék megnézni, megérinteni és kipróbálni a termékeket, összehasonlítani az árakat és egyéb részletes termékinformációt gyűjteni – mindezt anélkül, hogy idejüket sorban állással töltenék. A felmérésből kiderül, hogy az okostelefon-tulajdonosokat jobban érdekli az online vásárlás lehetősége, mint azokat, akik nem rendelkeznek ilyen készülékkel. A 12 elemzés alá vont termékkategóriából nyolc esetében a fogyasztók az áruházi és online vásárlás kombinációját részesítették előnyben az online vásárlással szemben.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

SMS útdíj a román utakon

sze dec 5 , 2012
  Szerdától SMS-ben is ki lehet fizetni a rövid lejáratú útdíjat Romániában az Orange mobilhálózat 7500-as telefonszámára küldött szöveges üzenettel – jelentette be kedden a román autópályákat és országutakat kezelő Országos Útügyi Vállalat (CNADNR). A romániai DN jelzésű országutak és az autópályák használatára feljogosító útdíj – az úgynevezett rovinieta – […]