Konszolidálódik az e-kereskedelmi piac

e-kereskedelemA tíz legnagyobb Magyarországon működő e-kereskedő online értékesítésből származó árbevétele 2015-ben elérte a 92 milliárd forintot az előző évi 50 milliárd forintos forgalom után – derül ki GKI Digital összesítéséből, amely a magyar tulajdonban lévő, vagy Magyarországon hivatalos képviselettel, leányvállalattal rendelkező cégeket vette figyelembe. Az idén másodszor elkészített toplistán szereplő tíz legnagyobb e-kereskedő a teljes online kiskereskedelmi forgalom 34 százalékát adja, a vásárlások számának pedig a 21 százaléka jut rájuk, ami mintegy 4,7 millió vásárlás.

A GKI Digital közleménye szerint az aktuális lista szereplői összesen több mint 70 százalékos forgalombővülést értek el egy év alatt pusztán az online értékesítésből, miközben a teljes online kiskereskedelem növekedése 16 százalékos volt. A tavalyi TOP10 lista szereplői közül kilencen szerepelnek az idei listán is. A GKI Digital lakossági kutatásai is alátámasztják a tíz legnagyobb szereplő kiemelt helyzetét: a magyar vásárlók egyre tudatosabbak és fogékonyabbak az online vásárlásra, ugyanakkor rendeléseiket sokkal bátrabban adják le egy ismert, nagy választékkal és gyors működéssel rendelkező webáruháznál.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A UPC elindította Műsorvisszanéző szolgáltatását

pén jún 3 , 2016
A UPC Magyarország bejelentette a Műsorvisszanéző szolgáltatását, amely most bevezetett Horizon HD Médiaboxán keresztül érhető el. Az új funkcióval egy teljes héten át visszanézhetők a tévécsatornák műsorai, anélkül, hogy külön be kellene programozni a felvételt; a UPC előfizetői így nem fognak lemaradni a foci Európa-bajnokság és az olimpia egyetlen fontos […]
televízió

És még ez is...