A fuvar megrendelője a visszaigazoláskor megkapja a sofőr fényképét és engedélyszámát is, amitől biztonságosnak számít az ügyletet. A viteldíjat is interneten keresztül fizeti, ehhez a regisztrációkor meg kell adnia a bankkártya adatait, vagyis készpénz nélkül használható a szolgáltatás. Spanyolországban az úgynevezett VTC-engedéllyel rendelkező sofőrök csatlakozhatnak az Uber vagy a hasonló módon működő Cabify szolgáltatáshoz, amely az előre megrendelhető, úgynevezett sofőrrel ellátott személyszállító járműveket jelenti. Madridban 1500 sofőr rendelkezik ilyen VTC-igazolvánnyal, a jogszabályok ugyanis limitálják a kiadható engedélyek számát. E tekintetben Európában itt az egyik legszigorúbb a szabályozás – véli Fernández, hozzátéve, hogy jövőre újabb 1000 engedély kibocsátását remélik. Emellett abban is bíznak, hogy idővel a szabályozás rugalmasabbá válik.