A digitális technológiára építő kis-és középvállalkozások gyorsabb növekedést realizálnak, mint azok a vállalatok, amelyek nem alkalmazzák az új megoldásokat – derült ki az SAP megbízásából az IDC kutatócég által végzett felmérésből. A tanulmány rámutat, hogy a KKV szektorban világszerte fontosnak tartják és sikerrel használják ki az elemző, a hatékony közös munkát támogató és az ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) szoftverek nyújtotta előnyöket az egyszerűbb működés és a nagyobb vállalatokkal való versenyképesség fenntartása érdekében.
A kutatásból kiderült, hogy a digitális átalakulásnak világszerte, így Magyarországon is jelentős hatása van a kis- és középvállalkozásokra. „A magyar KKV-k számára is elérhető az a technológiai alap, amely segíti a vállalatokat a digitális átalakulás során”– fogalmazott Kézdy Gergely, az SAP regionális partnerhálózati igazgatója. Hozzátette, azt tapasztaltuk, hogy a hazai vállalatok is sikerrel alkalmazzák portfóliónk számukra ajánlott elemeit, így az SAP Business One, az SAP Lumira, SAP Business One Mobile Solution megoldásokat az egyszerűbb működés és a gyorsabb növekedés érdekében.