Kizárt, hogy ne hulljanak fejek az OTP Banknál

otp-bank-automataA kedden észlelt problémát követően szerdán ismét gond van az OTPdirekt és a WebShop szolgáltatással – olvasható az OTP Bank honlapján az ügyfeleknek szóló tájékoztatásban. A tájékoztatás szerint technikai probléma miatt az OTPdirekt valamint a WebShop szolgáltatás csak részlegesen érhető el, a hiba kijavításán a szakemberek nagy erőkkel dolgoznak. A technikai probléma kedd reggel kezdődött, amikortól csak részlegesen volt elérhető a cég internetbanki rendszere és webshop szolgáltatása. A hibát kedden késő estére helyreállították, a szolgáltatások ekkortól szerda reggelig működtek zavartalanul.

A pénzintézet az MTI érdeklődésére közölte: sikertelen belépés esetén javasolják az ügyfeleknek, hogy kíséreljék meg az ismételt belépést, ugyanis több százezer tranzakció sikeres volt kedden és már szerdán is. A bank felhívja a figyelmet: a POS– terminálokon keresztül indított kártyás vásárlásokat a hiba nem érinti, így ügyfeleink az üzletekben zavartalanul tudják a bankkártyát használni. Emellett az ügyfelek számlájára érkezett jóváírásokat a rendszer szintén kezeli. Így mindenki biztonságosan hozzáfér a rendelkezésére álló egyenlegéhez; az ATM-ek üzemszerűen működnek – közölte az OTP Bank.

Vélemény
Az OTP informatikai rendszerébe milliárdokat öltek, ennek ellenére már második napja folyik a szerencsétlenkedés. Furcsa lenne, ha csak a középvezetők kereshetnének új állást.

One comment to “Kizárt, hogy ne hulljanak fejek az OTP Banknál”

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.