Az Adverticum Adserver hirdetéskiszolgáló rendszer az új külső után januárban új belsőt is kapott. Az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára – olvasható a szolgáltató közleményében. A továbbfejlesztett AdServer legnagyobb előnye, azonnali, azaz real time kampányoptimalizálást tesz lehetővé, ezáltal is növelve a hirdetések hatékonyságát. Az újdonságok közül említésre érdemes még az inApp helymeghatározás, amely a mobilalkalmazásokban megjelenő bannerek földrajzi elhelyezkedés alapján történő célzására alkalmas.
És még ez is...
-
2014. május 5.
Wifi-vel csábítják a fiatalokat
-
2012. december 14.
Zártlánc: online rendelhetnek ételt a pekingi rabok
-
2014. február 13.
Menesztették az SZTNH informatikai vezetőjét
-
2019. szeptember 9.
A kábeleseknek gigabites sebességet ígér a Magyar Telekom
-
2016. április 28.
A tavalyi változásokra épül az Invitel új szervezeti egysége