Az Adverticum Adserver hirdetéskiszolgáló rendszer az új külső után januárban új belsőt is kapott. Az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára – olvasható a szolgáltató közleményében. A továbbfejlesztett AdServer legnagyobb előnye, azonnali, azaz real time kampányoptimalizálást tesz lehetővé, ezáltal is növelve a hirdetések hatékonyságát. Az újdonságok közül említésre érdemes még az inApp helymeghatározás, amely a mobilalkalmazásokban megjelenő bannerek földrajzi elhelyezkedés alapján történő célzására alkalmas.
Next Post
Országhatárokon átívelő pályázat iskoláknak
csü febr 2 , 2012
Országhatárokon átívelő iskolai projektek létrejötte a célja a Közép-európai Iskolák Akadémiája által meghirdetett pályázatnak, az idei téma a médiakultúra. A szervezők az MTI-hez eljuttatott közleményükben a témát indokolva kiemelték: a tömegmédia – és különösen a digitális média – lehetővé teszi az információhoz való széles körű hozzáférést, és biztosítja a társadalmi, […]

És még ez is...
-
2014. augusztus 22.
Szépen növekszik a magyar webshopok külföldi forgalma
-
2018. október 26.
Szombaton állni fog néhány központi szolgáltatás
-
2016. július 22.
Bejelentették: készül a nemzeti sportinformációs rendszer… 2011 óta
-
2015. május 26.
EU: durva eltérések a 4G mobil adatforgalom árazásában
-
2020. január 26.
Pályacsúcs: hasít az online kiskereskedelmi forgalom Németországban
-
2012. február 20.
Neten a Arcanum-NEFMI együttműködésével készült adatbázis