Kívül-belül megújult az Adverticum AdServer

Az Adverticum Adserver hirdetéskiszolgáló rendszer az új külső után januárban új belsőt is kapott. Az Adverticum AdServer 2.0 pontosabb szabályozást és kifinomultabb működést biztosít a felhasználók számára – olvasható a szolgáltató közleményében. A továbbfejlesztett AdServer legnagyobb előnye, azonnali, azaz real time kampányoptimalizálást tesz lehetővé, ezáltal is növelve a hirdetések hatékonyságát. Az újdonságok közül említésre érdemes még az inApp helymeghatározás, amely a mobilalkalmazásokban megjelenő bannerek földrajzi elhelyezkedés alapján történő célzására alkalmas.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Országhatárokon átívelő pályázat iskoláknak

csü febr 2 , 2012
Országhatárokon átívelő iskolai projektek létrejötte a célja a Közép-európai Iskolák Akadémiája által meghirdetett pályázatnak, az idei téma a médiakultúra. A szervezők az MTI-hez eljuttatott közleményükben a témát indokolva kiemelték: a tömegmédia – és különösen a digitális média – lehetővé teszi az információhoz való széles körű hozzáférést, és biztosítja a társadalmi, […]
ZX-81