Kivégeztek a mobiltelefonszám miatt gyilkoló szektánsokat

bilincsVégrehajtották a halálos ítéletet azon a két kínai szektatagon, akik nyolc hónappal ezelőtt egy kelet-kínai gyorsétteremben percek alatt agyonvertek egy vendéget, mert nem volt hajlandó megadni nekik a mobiltelefonszámát – számolt be a kínai média. A Csaojüan város McDonald’s éttermében lévőket egy csoport tagjai szólították meg sorra elérhetőségük megadására, de egy szendvicsét egyedül fogyasztó, harmincas éveiben járó, Vu családnevű nő elküldte őket. A választ a követelőzők egyike “sátáni megnyilatkozásnak” titulálta, majd “sátán!” kiáltások közepette székekkel támadtak a nőre. A csapat vezetője ezt követően egy felmosórúd fém nyelével elkezdte ütlegelni. A néhány percen belül eszméletét, majd életét vesztő nőt támadói még akkor is rugdalták és verték, amikor a rendőrök megérkeztek. A történteket valaki a mobiltelefonjával rögzítette és a feltöltötte a világhálóra.

Mint utóbb kiderült, a térítő-elkövetők – egy férfi, két lánya, fia és további két társuk – a Mindenható Isten nevű szekta tagjai voltak. A rendőrség szándékos emberölés miatt vette őrizetbe őket. A bíróság tavaly októberben két fővádlottat halálra ítélt, harmadik társuk életfogytig tartó szabadságvesztést kapott, kettejüket tíz, illetve hét év börtönre ítélték. Az 1990-ben alakult, és öt évvel később hivatalosan is destruktívnak nyilvánított Mindenható Isten szektát már a kilencvenes évek közepén betiltották, illegalitásban működött. Sajtójelentések szerint korábban több, a szektát elhagyni akaró tagot megcsonkítottak, vagy végtagjaikat törték. A szekta állítólag elsősorban vidéken, az iskolázatlan tömegek, különösen is középkorú nők körében terjedt el.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Telenor: halál a tarifacsomagokra

csü febr 5 , 2015
A Telenor nem kicsit kavarja fel a távközlésben eddig egyeduralkodó tarifacsomag-központú világ állóvizét. Az ügyfelek visszajelzéseit, igényeit és kéréseit elemezve a társaság olyan megoldást fejlesztett, amelynek segítségével az ügyfelek önállóan, rugalmasan és személyre szabva állíthatják össze tarifájukat. Az új, Telenor MyTariff névre keresztelt tarifa-koncepció lényege, hogy az ügyfél saját igényei […]