Kinőtte Kínát, Kelet-Európába tart a Xiaomi

Kinőtte a kínai piacot a Xiaomi, ezért okostelefonjaival, viselhető számítástechnikai eszközeivel és egyéb mobil készülékeivel hamarosan megjelenik az európai piacon is.

Termékeinek a bevezetését a kelet-európai piacon kezdi a kínai vállalat, Nyugat-Európára pedig majd csak a későbbiekben terjeszti ki értékesítési hálózatát. A Xiaomi egyelőre Lengyelországban, Litvániában, Lettországban, Észtországban, Ukrajnában, Belorussziában, Oroszországban, Magyarországon, Csehországban, Szlovákiában és Görögországban készül bevezetni termékeit. A kínai piacon sikeres vállalatot eddig a szabadalmi perek kockázata tartotta vissza a külföldi terjeszkedéstől. A múlt héten azonban a Xiaomi bejelentette, hogy szabadalmi megállapodást kötött a Nokia mobil hálózati berendezés gyártó vállalattal. A Xiaomi internetes értékesítési modelljével alig néhány év alatt tört fel a kínai mobil készülék gyártók élcsapatába. A még nála is fiatalabb riválisok, az Oppo és a vivo azonban mostanra már megelőzték az eladásokban Kínában, a Huawei, a ZTE és a Lenovo pedig a külföldi piacokon tarolnak. “A Xiaomi az elkövetkező három évben kétezer új üzletet nyit és ennek felét partnerek bevonásával külföldön” – közölte Liu Yi vezérigazgató.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Felfüggesztették a Kulcs-Soft részvények tőzsdei kereskedését

sze júl 19 , 2017
Az MNB mától átmenetileg felfüggesztette a Kulcs-Soft részvények tőzsdei kereskedését, mivel a kibocsátó megsértette a tájékoztatási kötelezettségre vonatkozó jogszabályi előírásokat. A moratórium a jegybank által előírt rendkívüli tájékoztatás Kulcs-Soft Nyrt. általi közzétételéig marad érvényben. Az MNB piacmonitoring tevékenysége keretében észlelte, hogy a Kulcs-Soft Számítástechnika Nyrt. saját weboldalán, illetve a Budapesti […]

Friss, ropogós