Kínában mintegy kétmillióan követik figyelemmel hivatalból a közhangulat változását az interneten, s adnak visszajelzést ez alapján a döntéshozóknak – számol be a Hszinpej Zsipao központi lap. Az “online közvélemény-elemzést” hivatalosan is elismert, külön szakmaként tartják számon, az az emberi erőforrások minisztériumának álláslistáján is szerepel – írja az újság. A kínai kormány, sokszor pedig a nagyvállalatok által fizetett elemzők dolga az, hogy az ország több mint 590 millió internetezőjének hangulatát nyomon kövessék. Ehhez többnyire blogokat, mikroblogokat és más közösségi platformokat – így például a Facebook kínai megfelelőjét, a Renrent – figyelik. A kormány által foglalkoztatottak jellemzően személyenként egy-egy tartományra, illetve városra koncentrálnak, a céges alkalmazottak saját hírnevük alakulása mellett a versenytársakét is nyomon követik — írja az MTI.
Next Post
Hibrid felhőt exportál a GTS
ked okt 8 , 2013
A GTS Central Europe (GTS) nagy teljesítményű hibrid felhő alapú megoldást telepített a ClickAd legfontosabb alkalmazásaihoz. A ClickAd, az egyik legnagyobb lengyel online marketing vállalat. (A társaság közleményének további részének nem volt információtartalma. A -szerk- megj.)

És még ez is...
-
2014. november 4.
Szívmelengető ahogyan vásárlunk
-
2018. szeptember 20.
Legalább magas üzleti potenciállal bíró hazai kkv-k digitalizáltsága reménykeltő
-
2014. november 13.
E-kereskedelem: esélytelenek az új belépők
-
2012. július 31.
Nemzetközi kibertér-konferencia Budapesten
-
2015. december 9.
Elindult a KórházSuli-Hipersuli tartalomfejlesztési pályázat