Az idei második negyedévben a legtöbb okostelefon a Huawei értékesítette Kínában, 19,1 millió darabot, 15,2 százalékkal többet, mint egy évvel korábban. Piaci részesedése ezzel 17,2 százalékra nőtt 15,6 százalékról. A legnagyobb növekedést, 124,1 százalékosat az Oppo érte el. Az idén 18,0 millió készüléket adott el, míg a tavalyi második negyedévben 8,0 milliót. Piaci részesedése pedig 16,2 százalékra nőtt 7,6 százalékról. A rangsorban harmadik vivo 74,7 százalékkal növelte eladásait az idei második negyedévben 14,7 millióra a tavalyi 8,4 millióról, és ezzel 13,2 százalékos piaci részesedést vívott ki magának 7,9 százalék után. A Xiaomi 10,5 millió készüléket értékesített az idei második negyedévben, 38,4 százalékkal kevesebbet, mint tavaly. Az Apple 8,6 millió készüléket értékesített Kínában, 31,7 százalékkal kevesebbet a tavalyinál. Az összes többi gyártó eladásai 7,6 százalékkal, 40,2 millióra csökkentek.