Kiefer Sutherlanddel erősít az Acer

 

Az Acer elindítja a “Fedezze fel rejtett szenvedélyeit” reklámkampányt, amin keresztül bemutatják az Acer új szlogenjét, az “explore beyond limits”, és ami az Acer mobil számítógépek értékesítését hivatott támogatni. A legújabb Aspire S5 Ultrabook modellel az előtérben, ez a kampány az Acer egyik legnagyobb marketing befektetése a kreatív fejlesztés és a médiában való megjelenés területén. Walter Deppeler, az Acer Marketing igazgatója a következőket mondta, “A kampány arra hivatott, hogy megváltozassa azt, amit az emberek az Acer márkáról gondolnak, és arra invitálja őket, hogy újraértékeljék, hogy miről is szól ez a márka, és hogy a termékeink mit tehetnek a vásárlóért”. A kampány arcának Kiefer Sutherlandet választották (lásd videó).

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.