Kiderült kik a követők, a haladók és a profik

managerAz IBM’s Institute for Business Value tanulmánya szerint háromféle marketingvezető van: a tradicionalisták 37, a közösségi stratégák 33, a digitális előfutárok 30 százalékát alkotják a megkérdezetteknek. A digitális előfutárok a többségnél jóval felkészültebbek az adatrobbanás következményeire, és biztos kézzel irányítják vállalatuk online és mobilcsatornákon zajló kommunikációját –egyszerre több platformon is. Rendszeresen használnak analitikai eszközöket a fogyasztói insightok feltárására, online és offline marketingcsatornáikat összehangoltan működtetik. A közösségi stratégák is értik már dörgést: felismerték a közösségi média jelentőségét a fogyasztókkal való kapcsolatépítésben, és már elkezdték építgetni az ehhez szükséges marketing infrastruktúrát. A big data lehetőségeit azonban még korántsem aknázzák ki teljesen és analitikai eszközöket is ritkán használnak. A tradicionalisták csak most ébrednek. Látják a közösségi média térnyerését, az új digitális csatornák terjedését, az adatrobbanás kihívásait, de egyelőre nincs válaszuk a jelenségekre. Hagyományos és digitális marketing erőforrásaik között nem találják a szinergiát, a fogyasztói attitűdöket feltáró analitikát alig használnak.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Nem szeretik az új Vaterát a felhasználók

szo márc 22 , 2014
Lassabb ütemben folytatja az Allegro Group a Vatera megújítását. Az online piactér októberben elindított béta verziója a korábbi elképzelések szerint április elején véglegesen átvette volna a régi oldal helyét, de a tömeges megkeresések hatására most mégis több időt kapnak a felhasználók a kívül-belül megújuló platform megismerésére. A megújuló Vatera oldal […]