Szívmelengető ahogyan vásárlunk

bevasarlokosarEgy friss kutatás szerint a magyarok 26 százaléka három havonta egy-két alkalommal vásárol az interneten, 22 százalékuk viszont havonta átlagosan több alkalommal is rendel. A fogyasztók szerint az internetes vásárlás már nem rejtély, és felfedezték előnyeit. Ezért nem is meglepő, hogy a magyarok igényei is igazodnak az e-kereskedelem globális trendjeihez. A kutatás kimutatta, hogy nagy növekedési potenciál van még az e-kereskedelemben, mivel a vásárlók még többet rendelnének, ha nem kellene olyan költségekkel számolniuk, mint a nem megfelelő áru visszaküldésének szállítási költsége.

Mivel a szállítási költség fontos kritérium az online vásárlás során (a magyarok 34 százaléka csak akkor vásárol, ha ingyenes a kiszállítás), nem meglepő, hogy a válaszadók 71 százaléka mondta, hogy többet vásárolna online, ha ingyenesen küldhetné vissza a nem megfelelő árut. Ráadásul a magyarok hetven százaléka ellenőrzi, hogy van-e lehetőség ingyenes visszaküldésre, a vásárlási döntéseknek pedig 15 százaléka született meg azért, mert a kereskedő ingyenes visszaküldési lehetőséget biztosított. A válaszadók 57 százaléka szerint jó, ha van lehetőség az ingyenes visszaküldésre, és mindössze hét százalék mondta, hogy egyáltalán nem fontos számára – jelentette ki Damien Perillat, a PayPal Közép- és Kelet-Európáért felelős ügyvezető igazgatója.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Kiberoktondi vagy? Jobb kiberokosnak lenni III.

ked nov 4 , 2014
Azonnali üzenetek Jobb, ha nem használunk olyan szolgáltatásokat, amelyek nem rendelkeznek Off the Record Messaging (OTR) titkosítási protokollal. Az OTR lehetővé teszi számunkra, hogy saját privát kulcsot hozzunk létre, és minden kommunikációt titkosítsunk vele, mielőtt eküldenénk. Bizonyosodjunk meg róla, hogy az általunk kedvelt csevegő program támogatja az OTR-t. Aktiváljuk a […]
sms

Friss, ropogós