Kiderült hogyan választunk párt az interneten

1

tarskereses-szerelemMagyarországon naponta társkeresők százezrei keresik az igazit és ismerkednek az internetes társkereső oldalakon. Azt gondolnánk, hogy az interneten kialakult románcok fő mozgatórugója a közös értékrend, de legújabb kutatások szerint az ismerkedés első szakaszában egyáltalán nem ez számít. A VagyokNeked.hu hat különböző területen vizsgálta meg a társkeresők összeillését: értékek, alapelvek; család; célok, munka, pénz; kommunikáció, konfliktuskezelés; szex; életmód, szabadidő. A kutatás eredménye szerint a legnagyobb esély akkor van az online ismerkedésre, ha a felek életmódja és szabadidős tevékenysége a leginkább megegyező. A kezdeti szimpátia kialakulására meglepő módon az értékek és alapelvek hasonlósága hat a legkevésbé.

A megismerkedés következő szakaszában – amikor már legalább tíz levelet váltottak egymással a felek – az életmód és szabadidő mellé felzárkóznak a személyes célok, a munkához és a pénzhez való viszony közötti összeillés. Az értékekben és az alapelvekben az összeillés nem hogy erősödne a mélyebb megismerkedés folyamata során, hanem még kevésbé számít, mint a kapcsolatfelvétel elején. A magyar társkeresők tehát azokat részesítik előnyben, akikkel közös szabadidős elfoglaltságot találnak, hasonló életmódot folytatnak és munkájukban, magánéletükben is közel megegyező célokat vallanak magukénak. Ha ezekben nagy a véleménykülönbség, sokkal kevesebb az esély egy szerelmi kapcsolat kialakulására.

One thought on “Kiderült hogyan választunk párt az interneten

  1. A magyar társkeresők, különösen a nők, abszolút kényelmesek, konformisták.
    Így aztán össze nem illő emberek lépnek kapcsolatra. De meg is van az eredménye, mert a kapcsolatban nem boldogok, a kapcsolatok legjobb esetben is csak pár évig tartanak.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

GVH: nem tanúsítja a megbízhatóságot a „Megbízható Cég” tanúsítvány

pén jún 24 , 2016
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy az Ügyfél Vélemény Vizsgálati Központ Kft. tisztességtelen kereskedelmi és üzleti gyakorlatot folytat a „Megbízható Cég” megjelölés használatakor, valamint e tanúsítvány népszerűsítésével, mert e minősítést csupán internetes keresések alapján adja, így megalapozatlanul állítja az általa megvizsgált cégekről, hogy azok megbízhatók. A jogsértésért hétmillió forint bírságot szabott […]

És még ez is...