mínuszos.hu

Kiderült, hogy a hi-tech vásárlók sem hülyék

A hi-tech vásárlókat a termékkritikák és értékelések befolyásolják leginkább, több forrást és csatornát is megvizsgálnak a vásárlási döntés meghozatalakor.

A megkérdezett hi-tech vásárlók 42 százaléka vásárolt mobiltelefonján 2016-ban, ami jelentősen több mint a nem hi-tech terméket vásárlók esetében (27 százalék). A Hi-tech vásárlók 42 százaléka követi a kereskedők közösségi csatornáit, 37 százalékuk állítja, hogy a közösségi háló befolyásolja is vásárlói döntéseit, 25 százalékuk pedig vásárol is ezeken az oldalakon. Habár a hi-tech vásárlók sokat vásárolnak online, vásárlásaik 46 százalékát mégis a kereskedők „fizikai” boltjaiban végzik, 58 százalékuk pedig a termékcserét teszi meg szívesebben ezekben az üzletekben.

“A hi-tech vásárlók egyedi vásárlási szokásokkal rendelkeznek, a kereskedőknek pedig tisztában kell lenniük a motivációikkal és döntéseiket befolyásoló tényezőkkel a teljes vásárlási élmény során a termékek keresésétől a tényleges vásárláson át a kiszállításig és az esetleges visszaküldésig” – mondta el David Roegge a UPS hi-tech szegmenséért felelős marketing igazgató. Hozzátette, ezek az ügyfelek hatalmas vásárlóerővel bírnak az ünnepi időszak alatt, ezért is fontos, hogy megértsük, mi hajtja őket. A UPS kutatása végigjárja, mit várnak el a hi-tech vásárlók a vásárlási élménytől. Az eredmények azt mutatják, hogy e vásárlók sokban hasonlítanak magához a hi-tech iparághoz. Jellemző rájuk, hogy:

Exit mobile version