Kiberoktondi vagy? Jobb kiberokosnak lenni II.

emailxAz e-mail
A kontextuális hirdetések azért működnek, mert alkalmazóik részletes információkkal rendelkeznek arról, hogy mi érdekli a célközönséget. Ezért van az, hogy a cégek, amelyek ilyen hirdetésekre összpontosítanak, szorosan együttműködnek a nagy email szolgáltatókkal. A postaládáink tele vannak értékes információkkal arról, hogy milyen ruhákat viselünk, hova akarunk nyaralni menni, és minden másról, aminek fontolgatjuk a megvásárlását. Az az igazság, hogy az email biztonságban nincs csupán egyetlen gyenge pont: bármi, amit egy emailben leírunk, okozhat komoly problémákat, ha nem gondoljuk végig alaposan, hogy milyen információt adunk ki és azt ki fogja látni. Biztonsági guruink a következőket ajánlják az emailezésünk megvédéséhez: A kommunikációhoz használjunk email-titkosítási szolgáltatást. Erős jelszót használjunk a titkosításhoz – minél hosszabb, annál jobb. Figyeljünk azokra a metaadatokra, amelyeket akkor is generálunk, ha az üzenet tartalma titkosítva van. “Küldő”, “Címzett”, “Tárgy”, és az email küldésének időpontja mind nyomon követhető — áll a Kaspersky Lab kiberokos útmutatójában.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Internetadó: érvek a januári konzultációhoz

hét nov 3 , 2014
Az Internet Szolgáltatók Tanácsa (ISzT) szakmai értékelést készített az internetadó tervezetéről. Mivel a tanács értékelése a januárra belengetett “konzultáció” miatt továbbra is érvényesek, s mivel az Informatikai, Távközlési és Elektronikai Vállalkozások Szövetsége (IVSZ) nem tette közzé a megígért szakmai anyagát, ezért az ISzT elemzését változatlan formában tesszük közzé, segítendő a konzultáció […]
internet

Friss, ropogós