K&H siker: Kis díj a világban, de nagy Magyarországon

K&HA K&H Csoport az egymást követő második évben, 2024-ben is elnyerte a neves brit pénzügyi szaklap, a Global Banking and Finance Review Legjobb Digitális Bank Magyarországon díját.

A Global Banking & Finance Review az Egyesült Királyság egyik vezető pénzügyi szaklapja. A magazin kiadója a Global Banking & Finance Review Awards-ot 2011-ben alapította, hogy ezzel ismerje el a világ pénzügyi iparának kiemelkedő teljesítményt nyújtó intézményeit. A kiadó azokat a vállalatokat díjazza, amelyek innovációt visznek a globális pénzügyi világba és kiemelkedő változásokat indítanak el. Wanda Rich, a szaklap főszerkesztője a díj indoklásakor kiemelte, hogy a K&H Bank 2024-ben már az egymást követő második évben nyerte el a Magyarország Legjobb Digitális Bankja 2024 címet, ezzel megerősítve vezető szerepét a digitális banki innovációban.

„A K&H Bank páratlan digitális megoldásokat vezetett be, többek között egy átfogó mobilalkalmazást, amely integrálja a banki és biztosítási szolgáltatásokat, és bevezette Magyarország első, beszédhanggal is, sőt magyarul kommunikáló digitális pénzügyi asszisztensét, amely a banki folyamatok teljes körű támogatását nyújtja ‒ ezzel új mércét állított fel Magyarországon. A mesterséges intelligencia előremutató alkalmazása a befektetési portfóliókezelésben, valamint a működési hatékonyságot növelő robotika mellett jól példázza a bank innovatív szellemiségét. Továbbá a fenntarthatóság és a technológiai fejlesztések iránti elkötelezettségük az ügyfélkiszolgálás és a belső folyamatok terén jelentősen hozzájárul a bank megbecsült pozíciójához a pénzügyi iparágban” – tette hozzá Rich.

A K&H-nak 650 ezer digitálisan aktív ügyfele van. 2020 óta a mobilbankot aktívan használók száma megkétszereződött, immár elérte az 560 ezer ügyfelet. Az új lakossági számlanyitások hatvan százaléka online történik. Az ügyfelek havonta mintegy másfél millió átutalást kezdeményeznek, az érintésmentes fizetések száma eléri a havi három milliót, ezek egyötöde már okosórával történik. Az ügyfelek egyre több bankkártyát digitalizálnak, a bankkártyatranzakciók 23 százaléka digitális pénztárcából történik. Az appstore-okban a K&H mobilbankját a magyar pénzintézetek hasonló applikációihoz képes az egyik legjobbnak minősítik a felhasználók. A digitálisan bankoló ügyfelek 65 százaléka már kipróbálta Kate, a mesterséges intelligencia-alapú digitális pénzügyi asszisztens segítségét, sőt az ügyfelek tíz százaléka már havi szinten igénybe is veszi szolgáltatásait, aki tavaly ősz óta hangalapú átutalási feladatokat is végrehajt. Kate eddig több mint 510 ezer beszélgetést bonyolított le a banki ügyfelekkel. Ezzel együtt Kate-tel immár több, mint 160 funkció érhető el – a hagyományos banki szolgáltatásokon kívül egyebek között befektetések és biztosítások intézésében is segít.

„A K&H akkor is az embert, az ügyfelet helyezi a középpontba, amikor a digitális fejlesztéseknek ad prioritást… A K&H számára elsődleges fontosságú, hogy az ügyfelek minél gyorsabban, kényelmesebben és egyszerűbben tudják elintézni mindennapos pénzügyeiket, lehetőleg úgy, hogy számukra a bankolás ne nyűg, hanem élményszerű kapcsolat legyen. Ebben segít Kate, a digitális pénzügyi asszisztens”. Majd’ négyezer munkatársunk minden nap azon dolgozik, hogy folyamatainkat minél inkább egyszerűsítve, digitalizálva és automatizálva tudjunk ügyfeleinket minőségi szolgáltatásokkal és termékekkel kiszolgálni – nyilatkozta Guy Libot, a K&H vezérigazgatója. Hozzátette, hogy a K&H az it-területen több száz szakembert foglalkoztat, de az eredmények nem csupán az ő munkájukat dicsérik.


 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Van megoldás, ha elhatalmasodnak rajtad a kibertámadás okozta lelki nehézségek

csü máj 16 , 2024
ShareTweetPinShareAz idén is folytatja a kiberbűnözők csalási kísérleteinek felismerését és elhárítását célzó, 2023-ban megkezdett kampányát a Médiaunió Alapítvány. Az alapítvány közlése szerint a KiberPajzs Programmal együttműködésben zajló „A kulcs te vagy!” kampány célja a kiberbűnözők csalási kísérleteinek felismerése és elhárítása, hogy felhívják a figyelmet a terület veszélyeire, tudatosítsák, hogy gyakorlatilag […]
vonalas telefon

És még ez is...