mínuszos.hu

Keresi a helyét a Telenor

A Telenor novembertől új arculattal, márkaüzenettel és tarifacsomagokkal igyekszik a modern, fiatal fogyasztók elvárásainak megfelelni, akik a lehető legkevesebbet szeretnének foglalkozni a különböző perc-, SMS- és adatforgalmi díjakkal, ugyanakkor nyitottak a legújabb elektronikus és online szolgáltatások kipróbálására — jelentsen is ez bármit. Az eredetileg Pannon GSM néven induló mobiltársaság, alig három éve, 2010-ben változtatta meg a nevét Telenorra. A vállalat két éve a Hipernet debütálásával nyitott a fiatalabb generációk felé, hiszen a mobilkommunikációs iparágban a hangsúly egyre inkább a digitális szolgáltatásokra helyeződik át, amelynek elsődleges célcsoportját a fiatalok jelentik. A velük való kommunikáció most új márkaüzenettel és friss arculati elemekkel folytatódik.

(Rejtély, hogy miért „márkaüzenetekkel”, „friss arculati elemekkel” próbál a Telenor ügyfeleket szerezni. Sokkal hatékonyabb lenne, a köztudottan árérzékeny magyar piacon végre elkezdeni az árversenyt. Persze ehhez egy kicsit jobban kellene bízni önmagukban. A -szerk- megj.)

Exit mobile version