Keresi a helyét a Telenor

1

A Telenor novembertől új arculattal, márkaüzenettel és tarifacsomagokkal igyekszik a modern, fiatal fogyasztók elvárásainak megfelelni, akik a lehető legkevesebbet szeretnének foglalkozni a különböző perc-, SMS- és adatforgalmi díjakkal, ugyanakkor nyitottak a legújabb elektronikus és online szolgáltatások kipróbálására — jelentsen is ez bármit. Az eredetileg Pannon GSM néven induló mobiltársaság, alig három éve, 2010-ben változtatta meg a nevét Telenorra. A vállalat két éve a Hipernet debütálásával nyitott a fiatalabb generációk felé, hiszen a mobilkommunikációs iparágban a hangsúly egyre inkább a digitális szolgáltatásokra helyeződik át, amelynek elsődleges célcsoportját a fiatalok jelentik. A velük való kommunikáció most új márkaüzenettel és friss arculati elemekkel folytatódik.

(Rejtély, hogy miért “márkaüzenetekkel”, “friss arculati elemekkel” próbál a Telenor ügyfeleket szerezni. Sokkal hatékonyabb lenne, a köztudottan árérzékeny magyar piacon végre elkezdeni az árversenyt. Persze ehhez egy kicsit jobban kellene bízni önmagukban. A -szerk- megj.)

One thought on “Keresi a helyét a Telenor

  1. Én Több mint 14 éve vagyok e szólgáltatónál. Megkérdezem miért nem akcióznak. PLD. Itt lesz Budapesten a POSTAGALAMB OLYMPIA. SYMA CSARNOK. Miért nem nyomtatnak papirokat az ottani látogatokat vagy előfizetésre, Vagy számhordozással átcsábitani ugy. Mikor vannak a Versenyek. Májustól. Szept végéig. Akik önöknél vannak tagok használok ezen időszakra engedményeket adnának. plusz beszélgetést, hiszen az első galambokat központilag jelenteni kell. De a kiállításra egy készüléket is felajálnhatnának az átjelentkezőknek.Hiszen a jó reklám a mának készül magában hordozza a jövő sikerét. Én nem versenyzek, de szívesen kaphatok az ötletért egy feltőltést. 203370878./A Magyar postagalamb szövetség.hu oldalon érdeklödjenek, ha érdekli önöket a téma./Galambturné néven meginditani az uj projektot. kb 5000 ezer versenyeztető van. +30 ezres tábor.Békés Ünnepeket . Boldog újesztendőt kívá[email protected]

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Az internetnél csak a Facebook nő gyorsabban

pén nov 15 , 2013
2007 óta a világ internetes populációja megduplázódott. A Google több mint kétszer akkora értékben ad el hirdetéseket, a Facebookon pedig tízszer annyi pénz költenek el a hirdetők, mint öt évvel ezelőtt. Tavaly az internetfelhasználók száma világszerte elérte a 2,27 milliárd főt, ez majdnem pontosan kétszer annyi, mint öt évvel ezelőtt […]

Friss, ropogós