A Telenor novembertől új arculattal, márkaüzenettel és tarifacsomagokkal igyekszik a modern, fiatal fogyasztók elvárásainak megfelelni, akik a lehető legkevesebbet szeretnének foglalkozni a különböző perc-, SMS- és adatforgalmi díjakkal, ugyanakkor nyitottak a legújabb elektronikus és online szolgáltatások kipróbálására — jelentsen is ez bármit. Az eredetileg Pannon GSM néven induló mobiltársaság, alig három éve, 2010-ben változtatta meg a nevét Telenorra. A vállalat két éve a Hipernet debütálásával nyitott a fiatalabb generációk felé, hiszen a mobilkommunikációs iparágban a hangsúly egyre inkább a digitális szolgáltatásokra helyeződik át, amelynek elsődleges célcsoportját a fiatalok jelentik. A velük való kommunikáció most új márkaüzenettel és friss arculati elemekkel folytatódik.
(Rejtély, hogy miért „márkaüzenetekkel”, „friss arculati elemekkel” próbál a Telenor ügyfeleket szerezni. Sokkal hatékonyabb lenne, a köztudottan árérzékeny magyar piacon végre elkezdeni az árversenyt. Persze ehhez egy kicsit jobban kellene bízni önmagukban. A -szerk- megj.)
Én Több mint 14 éve vagyok e szólgáltatónál. Megkérdezem miért nem akcióznak. PLD. Itt lesz Budapesten a POSTAGALAMB OLYMPIA. SYMA CSARNOK. Miért nem nyomtatnak papirokat az ottani látogatokat vagy előfizetésre, Vagy számhordozással átcsábitani ugy. Mikor vannak a Versenyek. Májustól. Szept végéig. Akik önöknél vannak tagok használok ezen időszakra engedményeket adnának. plusz beszélgetést, hiszen az első galambokat központilag jelenteni kell. De a kiállításra egy készüléket is felajálnhatnának az átjelentkezőknek.Hiszen a jó reklám a mának készül magában hordozza a jövő sikerét. Én nem versenyzek, de szívesen kaphatok az ötletért egy feltőltést. 203370878./A Magyar postagalamb szövetség.hu oldalon érdeklödjenek, ha érdekli önöket a téma./Galambturné néven meginditani az uj projektot. kb 5000 ezer versenyeztető van. +30 ezres tábor.Békés Ünnepeket . Boldog újesztendőt kívá[email protected]