Kell az új, a jobb, a szebb

online-vasarlas-shoppingSamsung Techonomic Index 2015 elnevezésű kutatásból kiderült, hogy miért vásárolnak a magyarok, mi a vásárlás legfőbb motivációja. Szinte minden termékcsoport esetében más és más az indok, ugyanakkor jellemző minták rajzolódtak ki. A mobiltelefonok, és a laptopok esetében a meglévő eszközzel kapcsolatos elégedetlenség a legfőbb motiváció az új vásárlására: a berendezés nem úgy működik, ahogy azt a tulajdonos szeretné. A laptopok, mobilok, táblagépek és tévék esetében az is fontos szempont – nagyjából minden negyedik megkérdezett adta ezt az indoklást -, hogy a megvásárolni tervezett termék teljesítménye jobb. Érdekes, hogy az új termék jobban néz ki, stílusosabb csak a harmadik leggyakrabban említett indok volt. és főleg a laptopok, mobilok, tévék és konyhai eszközök esetében említették a megkérdezettek.

A túlnyomó többség nem kíván hitelt felvenni, hanem vásárlását meglévő megtakarításából, jövedelméből fedezné. A vásárlást hitelből tervezők aránya a tévék (a vásárolni szándékozók 36 százaléka) és a mobiltelefonok (32 százalék) esetében magasabb az átlagnál, de ezeknél a termékeknél sem jellemző.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

A Fortinet felvásárolta a Meru Networks-öt

sze júl 29 , 2015
A nagyteljesítményű hálózatbiztonsági megoldások gyártója, a Fortinet negyvennégymillió dolláros részvényfelvásárlást követően magába olvasztotta az intelligens wifi hálózatok terén tevékenykedő Meru Networks-öt. A felvásárlás lehetővé teszi, hogy a Fortinet egyedülálló módon célozza meg a hozzávetőlegesen ötmilliárd dollár értékű nagyvállalati wifi piacot.
Dollár, pénzszámláló

És még ez is...