Kaszált a PayPal a Fekete Pénteken

 

Az idei Fekete Pénteken az amerikaiak több mint egymilliárd dollárt költöttek online piactereken és webhsopokban, ezzel minden idők legnagyobb napi forgalmát generálták a PayPal rendszerén keresztül. Úgy tűnik minden évben egyre több és több fogyasztó választja a mobiltelefonos fizetést a kígyózó sorok és a parkolóhelyekért folytatott csaták helyett, ami kimutatható az online vásárlások folyamatos, dinamikus növekedésében. 2011-hez viszonyítva a PayPal 173 százalékkal több mobileszközön történő fizetést regisztrált az idei Black Friday alkalmával, és a vásárlók 193 százalékal több pénzt költöttek ilyen módon. Idén összesen 57,3 millió amerikai látogatott el online kereskedelmi oldalakra a Black Friday napján, ami 18 százalékkal több, mint tavaly.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Next Post

Felelősségre vonhatják a fiktív Facebook felhasználókat

sze nov 28 , 2012
ShareTweetPinShare  A közösségi média hasznos eszköz lehet az átvilágítás során. Már, ha épp meg szeretnénk venni azt. Olyan kérdésekre kaphat a vevő válaszokat a társaságok Facebook oldalainak elemzésekor, vagy a vezető munkatársak Twitter bejegyzéseiből, mint például: hogyan tekint a piac, a fogyasztók vagy éppen a versenytársak a céltársaságra, milyen potenciális […]
ZX-81

És még ez is...