Kaszált a PayPal a Fekete Pénteken

 

Az idei Fekete Pénteken az amerikaiak több mint egymilliárd dollárt költöttek online piactereken és webhsopokban, ezzel minden idők legnagyobb napi forgalmát generálták a PayPal rendszerén keresztül. Úgy tűnik minden évben egyre több és több fogyasztó választja a mobiltelefonos fizetést a kígyózó sorok és a parkolóhelyekért folytatott csaták helyett, ami kimutatható az online vásárlások folyamatos, dinamikus növekedésében. 2011-hez viszonyítva a PayPal 173 százalékkal több mobileszközön történő fizetést regisztrált az idei Black Friday alkalmával, és a vásárlók 193 százalékal több pénzt költöttek ilyen módon. Idén összesen 57,3 millió amerikai látogatott el online kereskedelmi oldalakra a Black Friday napján, ami 18 százalékkal több, mint tavaly.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.