Karácsony: így választunk ajándékot

karacsonyMagyarországon a karácsonyi ajándékok kapcsán az elsődleges ötletforrást az internet jelenti, tízből hat aktívan internetező az ajándékötleteket is részben a világhálóról gyűjti be – derül ki az Árukereső.hu online felméréséből. Az internetes felületen való ötletgyűjtés azért tud ilyen népszerű lenni a karácsonyi vásárláskor, mert a különböző keresők, ár-összehasonlító oldalak nagymértékben felgyorsítják a tájékozódást és az információgyűjtést. Az online keresések alkalmával a legnépszerűbb csatornát a keresők jelentik (75 százalék), ugyanakkor az ár-összehasonlító oldalak szerepe évről-évre növekvő tendenciát mutat (67 százalék), amely a webáruházak kínálataiban megtalálható termékek összevetésénél fontos szempontként jelenik meg az internetes vásárlás és a webáruház kiválasztásánál.

A webáruházak kiválasztásánál nem pusztán az ár számít. Az internetes vásárlás helyének kiválasztásakor négy fő szempont határozza meg az online vásárlók döntését a konkrét bolt tekintetében. A legerősebb választási szempont a termék ára, majd a bolt megbízhatósága, valamint a választható kiszállítási, átvételi módok köre. Az aktív internetezők vásárlásaikkor nagyfokú tudatosságról tesznek tanúbizonyságot, hiszen az ár mellett számos minőségi, kényelmi szempont is komoly szerepet játszik az online vásárlás helyének meghatározásakor.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ultraszéles monitor: az LG ezt ajánlja karácsonyra

pén nov 13 , 2015
Másfél hónap múlva itt a karácsony, ezért az LG szakemberei összegyűjtöttek néhány ötletet, aminek biztos, hogy örülnek majd a családtagok. Az LG 34UC97 21:9 képarányú ultraszéles ívelt monitora egyedi dizájnt, valósághű színeket kínál. A 4-Screen Split megoldás segítségével a képernyő négy részre osztható, az egyes programablakok pedig nyolc különböző méretűre […]
televízió

Friss, ropogós