Karácsony: az okoskütyük mellett továbbra is sztár a laptop

laptopA magyar internetes vásárlók átlagos költése folyamatosan emelkedik, derül ki az Intel kutatásából, amely hazai webáruházak, az Extreme Digital, a MALL.HU és a Clickshop, adatain alapul. Bár a három online áruház profilja eltérő, a lapostévé mindhárom cégnél a legkelendőbb két termék között található meg a hatvanezer forintnál drágább eszközök kategóriájában. Míg a MALL.HU-nál a háztartási nagygépek eladásai erősek, az Extreme Digitalnál ezek mellett a középkategóriás és drágább okostelefonok és a laptopok is jól fogynak. A Clickshopnál leginkább a klasszikus it-s termékek népszerűek a számítógéptől az okostelefonig. Bár az utóbbi társaságnál is a belépő kategóriás laptopokból adják el a legtöbbet, már szorosan felzárkózott ezek mögé a 2 az 1-ben kialakítású, tehát igény szerint táblagépként is használható modellek népszerűsége.

Nem csak a drága, de az olcsó okostelefonok is kiemelkedően jól fogynak mind az Extreme Digitalnál, mind a Clickshopnál, míg a MALL.HU vásárlói inkább a konyhai kisgépeket keresik jelentős számban. A Clickshopnál is népszerűek a mobilos kiegészítők, sokan vásárolnak gamer perifériát (egeret vagy más videojátékos irányítót), de az okos otthon kiépítéséhez szükséges hálózati eszközök is népszerűek. Az Extreme Digitalnál idén karácsonykor olyan új termékkategóriák eladásai jelentősen emelkedtek, mint a testre, sporteszközre rögzíthető, strapabíró akciókamerák, vagy az átlagemberek számára is elérhető árú drónok.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Ez a különbség a férfiak és a nők között

szo dec 5 , 2015
A Telenor Magyarország internetes kutatása szerint a márkanév új okostelefon vásárlásakor csupán a sokadik választási szempont mind a férfiak, mind a nők körében. Ennél jóval fontosabbnak tartja mindkét nem döntő többsége (mintegy 88 százaléka) a készülék gyorsaságát, illetve a kijelző jó minőségét (férfiak: 78,31 százalék, nők: 82,45 százalék). Ugyanakkor jelentős […]