Kampányol az LG: nyerj sokat!

 

Az LG Electronics az augusztus 7-i termékbejelentésének felvezetéseként egy online kampányt indított el, amelyben a felhasználók üzeneteket küldhetnek szeretteiknek a „Tökéletes vagy nekem” mottó jegyében. A kampány célja az, hogy az LG vásárlói lássák, milyen fontos szerepet játszanak a vállalat fejlesztéseinek ösztönzésében. A kampányban bárki részt vehet, csak egy fényképet vagy videoüzenetet kell küldenie a számára fontos személynek az LG valamelyik online csatornáján: az LG Mobile microsite-on, az LG Mobile Facebook oldalán, vagy YouTube csatornáján. A kampány keretében a kiválasztott videoklipek megjelennek az LG különböző online csatornáin, valamint a cég kültéri hirdetőtábláin is a New York-i Time Square-en és a londoni Piccadilly Circusön. A legnépszerűbb és legtöbbet megtekintett fénykép vagy videó készítője ötezer dollár értékű ajándékban részesül. Emellett negyven, véletlenszerűen kiválasztott résztvevő LG G Series okostelefont, ötszáz további résztvevő pedig LG Pocket Photo nyomtatót kap. A kampány augusztus 6-án zárul.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

ISO-ready a Noreg

csü júl 18 , 2013
  A Noreg Kft. az elmúlt évekhez hasonlóan idén is sikeresen újította meg az ISO 9001:2008 és ISO 27001:2005 minősítéseit. Az előbbi tanúsítványnak éves, az utóbbinak a hároméves vizsgálata zajlott le idén, ugyanis az összetett követelményrendszeren alapuló tanúsítványokat évente felülvizsgálják, de háromévente átfogó és rendkívül szigorú újratanúsítás szükséges. A társaság […]