Kaliforniában az év elején lépett életbe a rendkívül szigorúnak tartott adatvédelmi törvény. Ennek értelmében minden állampolgárnak joga van megtudni, hogy a reklámokat küldő cégek mikor és milyen adatokat gyűjtöttek róla, és amennyiben kérik, a reklámozóknak kötelességük törölni az információkat róluk. Az új törvény érvényes azokra a nonprofit vállalkozásokra is, amelyeknek az évi bruttó bevétele több mint 25 millió dollár, és bevételük több mint ötven százaléka klienseik adatainak forgalmazásából származik. Az új kaliforniai adatvédelmi törvényt az első elemzések precedensértékűnek ítélik meg, és sajtóinformációk szerint máris több tagállamban fontolgatják hasonló törvényjavaslatok előterjesztését.
És még ez is...
-
2015. július 28.
Megvan melyik szoftver hat a legkevésbé
-
2012. november 23.
BCM: van fejlődés, de kevés
-
2014. március 17.
Európa gyűlöli a BYOD-ot
-
2012. november 26.
Hogyan vásároljunk biztonságosan az ünnepek alatt II.
-
2023. augusztus 17.
Már a kriptofonokban sem lehet megbízni