Jóváírnak a mobilszolgáltatók

 

A Vodafone az MTI-vel azt közölte, a szokatlan márciusi időjárás miatt elakadt vagy vészhelyzetbe került ügyfeleit kívánja segíteni azzal, hogy a vészhelyzet során lebonyolított hívások költségeit jóváírja. A Magyar Telekom minden mobilos ügyfele számára jóváírást biztosít az országban kialakult hóhelyzet miatt. A társaság pénteki közleményében azt írta: tekintettel arra, hogy a bajba jutottak, hóban rekedtek, családtagjaik, ismerőseik és a mentésben résztvevők számára a mobiltelefon milyen nélkülözhetetlen segítséget jelentett és jelent, a Telekom minden mobilos ügyfele számára ingyenes perceket biztosít a március 15-i, pénteki napon folytatott beszélgetésekből. Mindkét mobilszolgáltató jelezte, hogy a jóváírás részleteiről később, várhatóan a jövő héten ad bővebb tájékoztatást. A Telenor a facbook oldalán tette közzé, hogy a szélsőséges időjárási és közlekedési körülményekre tekintettel jóváírják ügyfeleik belföldi hívás és sms költségeit a katasztrófa sújtotta térségekben. Pontos részleteket a jövő hétre ígér a Telenor is.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Máv-Start: szünetel a bankkártyás fizetés a neten

szo márc 16 , 2013
  Az OTP Bank kártyarendszerének tervezett karbantartása miatt a Máv-Start internetes jegyvásárlási rendszerében tegnap 00:00 és 06:00 között, valamint 2013. március 17-én, vasárnap 01:00 és 02:30 között a bankkártyás fizetés, és a bankkártyával vásárolt menetjegyek visszaváltása nem lehetséges. A már megváltott menetjegyek átvétele, otthon nyomtatott jegyek és elektronikus számlák letöltése, […]
ZX-81