mínuszos.hu

Jön a helyfüggő mobilmarketing

mobil-kereskedelemAz Amerikában és Angliában már sikeresen működő „helyfüggő mobilmarketing” szolgáltatást elsőként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévő Deutsche Telekom, a megoldás technikai hátterét az IT Services Hungary Kft. (ITSH) biztosítja – tájékoztatta a társaság az MTI-t. Az ITSH és a Magyar Telekom összefogásával létrejött szolgáltatás az adott üzlet közvetlen közelében jelzi a mobiltelefon tulajdonosának, hogy ott olcsóbban vásárolhat.

A program kidolgozása egy éve kezdődött, a rendszert négy hónapon át 25 multinacionális céggel tesztelték, abba mintegy ötvenezer ügyfelet vontak be. A fogyasztók és a hirdetők közötti kommunikációt „újragondoló” megoldás a T-Systems International fejlesztése. A Magyar Telekom abban bízik, hogy az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. A tárgyalások hamarosan megkezdődnek – tájékoztatott az ITSH.

Exit mobile version