Jön a helyfüggő mobilmarketing

mobil-kereskedelemAz Amerikában és Angliában már sikeresen működő “helyfüggő mobilmarketing” szolgáltatást elsőként Magyarországon vezeti be a tizenhárom országban jelenlévő Deutsche Telekom, a megoldás technikai hátterét az IT Services Hungary Kft. (ITSH) biztosítja – tájékoztatta a társaság az MTI-t. Az ITSH és a Magyar Telekom összefogásával létrejött szolgáltatás az adott üzlet közvetlen közelében jelzi a mobiltelefon tulajdonosának, hogy ott olcsóbban vásárolhat.

A program kidolgozása egy éve kezdődött, a rendszert négy hónapon át 25 multinacionális céggel tesztelték, abba mintegy ötvenezer ügyfelet vontak be. A fogyasztók és a hirdetők közötti kommunikációt “újragondoló” megoldás a T-Systems International fejlesztése. A Magyar Telekom abban bízik, hogy az angliai példa alapján a három magyar mobilszolgáltató összefog, hogy közösen üzemeltessék a szolgáltatást. A tárgyalások hamarosan megkezdődnek – tájékoztatott az ITSH.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Egyre több családban sms-sel komumnikálnak

ked okt 7 , 2014
A Dell nyilvánosságra hozta iskolakezdési felmérésének eredményeit, amely a családon belüli kommunikációt, illetve az ezt támogató eszközök beszerzésében szerepet játszó szempontokat vizsgálta. A vizsgálat két tendenciát talált: egyrészt a szülők (64 százalék) és a diákok (75 százalék) is a sokoldalú, munkára és szórakozásra egyaránt alkalmas készülékeket részesítik előnyben, másrészt általában […]
sms

Friss, ropogós