Jobb szolgáltatásokat várnak az okostelefon-felhasználók

Az Ericsson ConsumerLab egyik új jelentésében okostelefon-felhasználókat kérdeztek meg a világ különböző nagyvárosaiban (Sao Paolóban, Pekingben, New Yorkban, Londonban és Tokióban) , hogy érdekelné-e őket a városi élet fontos aspektusaihoz kapcsolódó 18 új szolgáltatás, illetve azok esetleges fejlesztése. A kutatás elkészítése során arra kérték az okostelefon-használókat, hogy értékeljék a városi élet azon területeihez – a vásárláshoz, a vendéglátáshoz és a szabadidős létesítményekhez – kapcsolódó új szolgáltatási koncepciókat, amelyek rendelkezésre állásával egyébként a leginkább elégedettek. Ilyen új szolgáltatásokra példa a közösségi éttermi útmutatók, a digitális valós idejű edző, a szituáción alapuló vásárlási ajánlások, mobilmenük és asztalfoglalások, valamint az aznapi kiszállítással történő vásárlás. A válaszadók azt jelezték, hogy jobb szolgáltatásokat és hatékonyabb kommunikációt várnak a hatóságoktól az okostelefonjaikon keresztül. Emellett a fiatal párok és szülők 10-15 százaléka úgy véli, hogy a városaikban már most elérhetők infokommunikációs technológiák a gyermekgondozás területén, míg 64-68 százalék gondolja úgy, hogy azok széles körben elérhetővé válnak majd három éven belül. A városokban az elégedetlenség első számú forrása a közlekedés, és a felmérésben részt vevő okostelefon-tulajdonosok 47 százaléka kifejezte érdeklődését egy olyan személyes navigációs megoldás iránt, amely a legjobb utazási információkat biztosítja minden közlekedési típus esetén.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.