Jobb, ha nem tudod mire használjuk a leggyakrabban az okostelefont

mobilKorántsem biztos, hogy telefonálásra. A PayPal és az Ipsos friss kutatása szerint jelenleg az okostelefon tulajdonosok illetve a felhasználók körében a legtöbbször említett m-kereskedelemhez kapcsolódó tevékenység a termékről való információszerzés. A megkérdezettek 36 százaléka használta okostelefonját termékinformációk keresésére a kutatást megelelőző 12 hónapban. A megkérdezettek 27 százaléka használta okostelefon készülékét áruházakról, vagy üzletekről történő információk keresésére/helyének aznosítására, és 25 százalékuk egyes termékekhez kapcsolódó felhasználói vélemények olvasására.

Mindazonáltal, amikor az okostelefon felhasználókat megkérdezték, hogy milyen funkciókra szeretnék használni a jövőben készülékeiket (azok közül, amire még nem használták) a legtöbben olyan közeljövőben elérhetővé váló funkciókat említettek, mint egyes új fizetési lehetőségek. Az okostelefon felhasználók 16 százaléka választotta az “okostelefon használta fizetésre kasszánál (pl. NFC használt)” és 15 százalék választotta a “böngésző, vagy applikáció segítségével történő előrendelés leadása (pl. kávé, élelmiszer)” válaszokat.

Ez is érdekes

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Next Post

Mobil kereskedelem: a kis képernyő hátrány

vas márc 15 , 2015
A mobil kereskedelem gyorsabb növekedésének legnagyobb akadálya, hogy a fogyasztók még nem érzékelik a mobilos vásárlás nagyobb képernyőjű eszközökön történő vásárláshoz képest nyújtott előnyeit — derül ki a PayPal és az Ipsos friss kutatásából. Azok az okostelefon felhasználók, akik a kutatást megelőző 12 hónapban nem használták készüléküket vásárlásra, a következők […]
okostelefon